Dag 3

Dag 3: En bild på någon i din familj
sen skriver jag lite också inte så roligt att bara ha bilder eller?

Min familj är ju min mamma Monica och min pappa Tor-björn (tobbe) . Tyvärr så är dom ju inte tsm längre men jag är lika glad ändå.
Bor ju hos mamma här i Luleå (tuna) och min pappa bor i Haparanda (v.nikkala) , träffar pappa mer sällan och vi pratar inte så mycket i telefon och de tycker jag är tråkigt faktist :( han bor i v.nikkala med sin tjej/sambo eller vad man säger inte vet jag men Åsa heter hon och sen är det ju alla djuren :) Men vi har ju roligt när jag väl åker till han och de är skönt att komma bort från luleå ett tag ibland.Men det är min pappa och han är den underbaraste pappan man kan ha ;)

Mamma då hon träffar jag nästan varenda dag , hon reser ganska mycket för hon jobbar med att designa glasögon . Just nu är hon typ längst ner i sverige å kommer hem imorgon .
Annars så är hon ju den underbaraste mamma också men ibland blir vi lite irriga på varanda.. 2 tjejer under samma tak huvva! hahaha
Då vet ni lite om dom .

Men jag får ju inte glömma att nämna hundarna vi har hos pappa det går ju inte . skriver den gamlaste först sen går de ner till den yngsta.
Malte,Milton (dog för kanske en månad sen),Molle,Alice,Manne och Melwin ;) sen har vi katter också men vette tusan vad dom heter :P sen har vi ju Charlie och Märta två papeojjor sen kaniner å vet inte allt som finns där haha
Men lite bilder ska ni få nu.

Pappa då


Mamma

Normala familjen eller? haha

Djuren

Molle , Milton "rawraw" (en vovveängel nu :( ) ,Malte ,Manne ,Alice och Melwin :)


å en tossig bild på pappa och manne som jag gillar sjukt mycker


Kommentarer
Postat av: Anonym

I lööööööv Manne !! ;) <3 haha

2011-01-21 @ 10:39:19
URL: http://liisssay.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0