2/3

passar på att blogga innan jag åker .
Vakna vid 10-11 i panik typ haha låg kvar i sägen till 15 å bara mös på med mig själv :p
tog precis en dusch å väntar på att mamma ska komma hem sen ska vi börja dra mot happis , blir att sova hos mommo och ukki eller så hos mammas kompis . Så imorgon ska vi typ käka lunch på ikea så ska jag springa in å kolla på ett par skor .
Sen på kvällen drar jag och pappa till farmor å där finns det ingen dator så passar på att sitta vid datorn nu ;)
Hade velat ha med mig en eller två hundar till farmor men fick svaret av pappa du kan skälla å jag pissa på stolpar :S haha  Ska försöka tjata lite till så kanske det går , hade velat ha med mig alla 5 hundar men det går nog verkligen inte ..
Ska nog börja packa nu eller göra mig nå mat . för magen börjar bli social nu med mig så lika att göra som den säger .
pusss/j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0