23/3

häjsan , kom precis hem eller ne nu ljög jag kanske för 20 min sen haha :)
skolan idag så sovmorgon började dagen med sjukt skönt , sen hade jag omprov i handel å det gick sådär. Sen hade jag bara camillas lektion kvar.
Råkade somna på den ovanligt mig eller så inte , sov så sött där på stolen sen hör jag hur camilla skriker "JOHANNAAAAAA" å jag flyger upp från stolen helt i morgonmössan och rädd haha :P

Efter lektionen gick jag åsa och oskar in till stan så träffa vi leo en sväng sen kom josse in till stan också.
Hade så jävla ont i skallen så drog hem och jag vet ju att jag säker kommer somna nu :/
Ska göra nå "käk" sen he min på soffan om jag inte kommer på nå bättre haha
ha de bäst /Johannaaaa

Saknar min telefon :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0