27/3

bloggar lite fort innan jag ska sticka till bussen mot hockeyn :)
kan ta upp om helgen
fredags: Börja med att jag åkte in till stan sen hem lika fort hade så ont i kroppen å frös. Så for jag hem å sov vakna vid 4 tror jag så kom lisa hit så börja vi fixa oss .
Sen gick vi över till tessy käkade middag å prata osv hade det mysigt .
Efter middan for vi hem till mig jag och lisa så kom tessy och dom men dom drog lika fort .Sen kom Åsa Oskar Andre Sf Camilla och Kajsa så drack vi lite osv sen drog vi in till stan till någon lokal :) kvällen slutade vid 1 tror jag.

Lördags(igår): kom åsa till mig vid 5 tiden kanske börja vi fixa oss sen drog vi till henne hämtade badkläder sen vidare till bastulokalen som petter hade hyrt :) så var vi där bada basta osv :) vart kanske lite för mycket för lilla mig men hade ju roligt :)
Sen skulle jag hoppa i bubbelbadet men gjorde nå vet itne vad så jag trilla ner så är helt blåslagen på bena har ont i arslet ryggen benen å jag nästan överallt .
Vid 3 tiden gick jag å åsa till max och sen åkte vi hem med ronny å nå mer folk :)
Min mobil gick ju sönder igår så fick byta när jag kom hem å den som jag bytte till råkade jag tappa så den fick bada i oboy där ett tag haha :p

nu nu måste jag springa till bussen herrrååå:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0