8/3

Jaa nu har jag ju inte skrvit på ett bra tag tror jag? håller inte så stor koll på det!!:)
varit i skolan idag och HELA långa dagen faktist sen gick jag in till stan och träffade min söta josefine som kom hem från afrika idag !! Gick runt på stan så köpte jag lite grejer sen var vi på max å käka mums säger jag .
Åt inte så mycket i skolan en macka bara för det är typ någon nyttig vecka :S Så det var lasange utan köttfärs så ist för köttfärsen var det massa grönsaker sen dom där lasangeplattorna.
Dom som känner mig bra vet att jag inte är så mycket för grönsaker . Paprika och gurka kan jag äta men då ska det inte vara varma eller ligga i maten :P
Så maten i skolan var det typ morötter å nå skit så smakade bara lite men var inget för mig .
Därför jag stack på max direkt efter skolan ;)

Imorgon åker jag till min kära pojkvän och blir där till på söndag tror jag ! längtar så mycket efter han :D <3

haha hitta massa gamla bilder hemma hos farmor som ni kan få kika på :)

Den bilden är från 2007 :S

Mamma jag och pappa i grekland?




jaah. kan ju berätta snabbt om när vi var hos farmor.
Kom dit på torsdagen så gjorde vi inte så mycket , Sen på fredagen åkte vi in till övertoneå å köpte något osv sen for vi till farmor igen . Jag somna som vanligt på soffan å vaknar av att pappa står å nyper mig å trycker in ostbågar i näsan :S haha han är som han är , men får aldrig sova när han är i närheten :(
Har inte så mycket mer att säga till er ha de göttans pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0