4/5

kan börja med att säga grattis mamma på namnsdagen :)
 idag så försov jag mig till nationella . Vakna vid 8 av att mamma kommer in och frågar när jag börjar så var lite stressig men satt ändå kvar och drack kaffe med mamma.
Kom till skolan vid halv 10 hade lektion i 1 timma sen for jag och käka med lollo . Sen gick vi in till stan och kolla runt.
Vi hitta oss en skinnjacka som var på rea så vi tog med oss det och gick mot skolan igen!
sen har man bara suttit på lektion och kom hem för ett bra tag sen har hunnit med att käka och sälja med gamla skinnjacka till grannen :)
Senare blir det att åka förbi annika för hon fyller år så blir väl fika osv . Annars vet jag inte vad som händer ikv..
Kanske skriver senare :)

Ni kan ju fråga några frågor om ni vill veta något om mig eller nå liknande . Så jag har lite mer att skriva om..

Ha de bra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0