6/5

nemen heeeeeej!!
har precis käkat och nu sitter jag här med ett glas vitt och väntar på nå folk:)
Skulle ju haft skola idag 8.15-11 men råka sova lite lite för länge , vakna 10.30 så då var det ingen ide att fara till skolan. Eller for faktist och käka på skolan haha . Ne morsan var inte så glad i morse när jag inte kom upp . hon var in och skrek vid halv 10 tror jag det var men jaja sånt händer!
Har så jävla ont i handen/handleden vet fan inte vad jag har gjort :S som jag säger armleden men det är tydligen inte rätt enligt folk hahaha.
Ikv blir det ju utgång men några tjejor och imorgon pite :) Så helgen blir nog prima får man hoppas.

ne nu ska jag ta en eftermatenrök och vänta på sanna å nå fler . ha det bäst läsare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0